ALV Najaar

Algemene Leden Vergadering Najaar van de VVD Westfriesland.   De agenda wordt verstrekt door de secretaris van het bestuur.

Werkbezoek TK-leden VVD

Bezoek zal in het teken staan van tulpenbroeierijen in Stede Broec en Westfriesland (energiecrisis, inflatie en innovatie).

Buitengewone gemeenteraad

Gemeentehuis Stede Broec De Middend 2, Bovenkarspel, Noord-Holland, Nederland

In deze vergadering wordt het besluit van de gemeenteraad over de aanbeveling tot herbenoeming van de burgemeester openbaar gemaakt.

ALV & Uitslagenavond

Café de Paus

Algemene Leden Vergadering Najaar van de VVD Westfriesland inclusief gezellige uitslagenavond over de Tweede Kamerverkiezingen. De agenda wordt verstrekt door de secretaris van het bestuur Lokaal Netwerk Westfriesland.

Fractievergadering

Specker Storage Industrieweg 14, Grootebroek, Noord-Holland, Nederland

De maandelijkse vergadering van de (steun)fractie voorgaand aan de gemeenteraad. In de fractievergadering worden de standpunten voor de raad vastgesteld. Wil je een fractievergadering bijwonen als gast of wil je inspreken? Stuur een e-mail naar info@vvdstedebroec.nl.

Gemeenteraad

Gemeentehuis Stede Broec De Middend 2, Bovenkarspel, Noord-Holland, Nederland

© 2024 VVD Stede Broec, maakt deel uit van VVD Westfriesland.