Kick-off borrel VVD Westfriesland

Oranje Buiten Schelphoek 4, Hoorn, Nederland

Het bestuur van de VVD Westfriesland nodigt je van harte uit voor de kick-off borrel van de VVD Westfriesland. In een informele setting wordt de zomerperiode afgesloten waarbij we elkaar kunnen spreken en beter kunnen leren kennen. Dit doen we … Lees verder

GLV 2

De tweede gemeentelijke ledenvergadering ter voorbereiding op de gemeenteraadsverkiezingen van 2022.

GLV 3

De derde gemeentelijke ledenvergadering ter voorbereiding op de gemeenteraadsverkiezingen van 2022.

Debat Seniorenraad

Op maandag 28 februari gaat onze lijsttrekker Joey Leeuwinga in debat met de andere lijsttrekkers in Stede Broec.

Ondernemersdebat

Gemeentehuis Drechterland Raadhuisplein 1, Hoogkarspel, Noord-Holland, Nederland

Debat Vrouwen van Nu

Vereenigingsgebouw "de Tuf" Hoofdstraat 206, Bovenkarspel, Noord-Holland, Nederland

Op maandag 14 maart gaat onze nummer 6 Ellen Manshanden in het georganiseerde debat van de Vrouwen van Nu in Stede Broec.

Gemeenteraad

Gemeentehuis Stede Broec De Middend 2, Bovenkarspel, Noord-Holland, Nederland

Speciale gemeenteraadsvergadering ten behoeve van de installatie van de nieuwe gemeenteraad.

VVD-feestavond

Terugblikken en vooruitblikken met alle leden van de VVD Stede Broec onder het genot van een hapje en een drankje.

Gemeenteraad

Gemeentehuis Stede Broec De Middend 2, Bovenkarspel, Noord-Holland, Nederland

Speciale raadsvergadering ten behoeve van presentatie coalitieakkoord ODS, CDA en VVD én installatie wethouders.

© 2024 VVD Stede Broec, maakt deel uit van VVD Westfriesland.