# 7
Woont in Bovenkarspel
Geboren op 15 oktober 1996 te Hoorn

Waarom op de lijst?
Na enige jaren politiek geïnteresseerd te zijn vond ik het tijd voor actie. De VVD sprak mij aan, omdat de partij staat voor onder andere vrijheid, verdraagzaamheid en ondernemen. Niet aan allemaal regels willen voldoen, maar gewoon aanpakken en ondernemen. Zelf ben ik ook ondernemer en ik merk dat regelgeving een zaak is waar veel ondernemers onnodig mee kampen, waardoor ze minder tijd hebben om aan en in hun onderneming te werken. Ik wil er in Stede Broec zijn voor de ondernemers, door de regelgeving klein te houden en kleiner te maken. Goede horeca is voor mij ook belangrijk. Hét Postkantoor is een mooie en goede locatie, als het commercieel kan worden is het voor de inwoners van Stede Broec een centrale plek waar je een lekker biertje kunt gaan doen of op een mooie zomermiddag een terrasje kunt pakken.

Beroep
  • Eigenaar & oprichter, JoLe Web & Design te Bovenkarspel