Ondernemersdebat

Gemeentehuis Drechterland Raadhuisplein 1, Hoogkarspel, Noord-Holland, Nederland

Debat Vrouwen van Nu

Vereenigingsgebouw "de Tuf" Hoofdstraat 206, Bovenkarspel, Noord-Holland, Nederland

Op maandag 14 maart gaat onze nummer 6 Ellen Manshanden in het georganiseerde debat van de Vrouwen van Nu in Stede Broec.

Gemeenteraad

Gemeentehuis Stede Broec De Middend 2, Bovenkarspel, Noord-Holland, Nederland

Speciale gemeenteraadsvergadering ten behoeve van de installatie van de nieuwe gemeenteraad.

VVD-feestavond

Terugblikken en vooruitblikken met alle leden van de VVD Stede Broec onder het genot van een hapje en een drankje.

Gemeenteraad

Gemeentehuis Stede Broec De Middend 2, Bovenkarspel, Noord-Holland, Nederland

Speciale raadsvergadering ten behoeve van presentatie coalitieakkoord ODS, CDA en VVD én installatie wethouders.

Werkbezoek TK-leden VVD

Bezoek zal in het teken staan van tulpenbroeierijen in Stede Broec en Westfriesland (energiecrisis, inflatie en innovatie).

Buitengewone gemeenteraad

Gemeentehuis Stede Broec De Middend 2, Bovenkarspel, Noord-Holland, Nederland

In deze vergadering wordt het besluit van de gemeenteraad over de aanbeveling tot herbenoeming van de burgemeester openbaar gemaakt.

© 2024 VVD Stede Broec, maakt deel uit van VVD Westfriesland.