Raadscommissielid
Rob Visser
Woont in Bovenkarspel
Geboren in 1963 te Grootebroek

Waarom bij de VVD Stede Broec?

Beroep

In het dagelijks leven is Rob bemiddelaar in bloembollen, lelies om precies te zijn: “Opgegroeid op een bloembollenkwekerij in Grootebroek werd ik uiteindelijk bemiddelaar in leliebollen bij Hobaho Lisse. Een collega/concurrent van de CNB Lisse/Bovenkarspel. Hierbij probeer je partijen (verkopers & kopers) bij elkaar te brengen. Communicatie, omgaan met mensen, mensen bij elkaar brengen en bij elkaar houden. Dat is mijn werk.”

Politieke functies

Nevenactiviteiten

“De laatste vijf jaar waren mijn nevenactiviteiten on hold gezet. Daarvoor heb ik bij de plaatselijke voetbalclub KGB vele jaren in het redactieteam gezeten. Wedstrijdverslagen gemaakt, columns geschreven en interviews verzorgd. Tevens zat ik in het bestuur van de Club van 100.

Voor de Martinuskerk Bovenkarspel heb ik jarenlang in het team van de kerkenveiling Bovenkarspel gezeten.”