Rob Visser
Woont in Bovenkarspel
Geboren in 1963 te Grootebroek

Waarom op de lijst?
Rob staat voor: "Ten eerste omdat Stede Broec naast de bestaande coalitie ODS/CDA een andere partij aan tafel nodig heeft. Ten tweede omdat de ‘lokale VVD lijst’ wordt aangevoerd door twee bevlogen jonge mannen. Die met hun denkwijzen aan het werk zijn om oud ingesleten patronen met een frisse liberale blik te doorbreken. Ook dat heeft Stede Broec nodig. Tevens kan ik met mijn communicatieve vaardigheden en ervaring als bemiddelaar verbinding creëren tussen mensen/partijen. "

Beroep en nevenactiviteiten

In het dagelijks leven is Rob bemiddelaar in bloembollen, lelies om precies te zijn: “Opgegroeid op een bloembollenkwekerij in Grootebroek werd ik uiteindelijk bemiddelaar in leliebollen bij Hobaho Lisse. Een collega/concurrent van de CNB Lisse/Bovenkarspel. Hierbij probeer je partijen (verkopers & kopers) bij elkaar te brengen. Communicatie, omgaan met mensen, mensen bij elkaar brengen en bij elkaar houden. Dat is mijn werk.

De laatste vijf jaar waren mijn nevenactiviteiten on hold gezet. Daarvoor heb ik bij de plaatselijke voetbalclub KGB vele jaren in het redactieteam gezeten. Wedstrijdverslagen gemaakt, columns geschreven en interviews verzorgd. Tevens zat ik in het bestuur van de Club van 100.

Voor de Martinuskerk Bovenkarspel heb ik jarenlang in het team van de kerkenveiling Bovenkarspel gezeten.

Nu heeft de ‘lokale VVD’ mij weten te strikken om vanaf plek 10 elkaar te verbinden.”