VVD deelt taart uit aan vrijwilligers Zonnebloem

In het kader van Valentijnsdag heeft de VVD ook dit jaar weer taart uitgedeeld. Nadat vorig jaar de EHBO in het zonnetje gezet was, heeft de VVD dit jaar gemeend om de Zonnebloem in het zonnetje te zetten.

U kent de Zonnebloem natuurlijk vanwege hun inzet om mensen met een beperking, maar ook anderen te bezoeken of een dagbesteding te geven. De waardering van de VVD zit vooral in de onbaatzuchtigheid die de vereniging in de aandacht aan een ander geeft. Alle vrijwilligers (in totaal bijna 75 mensen) van de Zonnebloem waren zeer verguld vanwege de (h)erkenning voor hun werk. Omdat er drie afdelingen in Stede Broec zijn, moesten de liberalen er wel wat voor doen, drie bezoeken, en dus drie taarten bezorgen!

Overigens zoeken ze nog altijd meer vrijwilligers. U kunt zich aanmelden op 076-5646464 of bij de plaatselijke afdelingen in Bovenkarspel, Grootebroek en Lutjebroek.

Zonnebloem