Doe mee met de VVD Stede Broec

Wil jij meepraten over de toekomst van jouw dorp, vereniging en de gemeente? Word dan actief binnen de VVD Stede Broec! Door je aan te sluiten bij de VVD Stede Broec maak je deel uit van een gezellige groep betrokken inwoners en krijg je de kans om jezelf te ontwikkelen en je netwerk uit te breiden. Er is veel mogelijk: van meedenken op de achtergrond tot het worden van commissielid, raadslid of zelfs kandidaat-wethouder. Wij zijn op zoek enthousiastelingen die met ons aan de slag willen gaan.

Twee jaar geleden wonnen wij de historische derde zetel met de gemeenteraadsverkiezingen. Dit smaakt absoluut naar meer. Wij zijn aan de slag gegaan met een heel belangrijk uitgangspunt: de komende vier jaar zijn wij weer de meest zichtbare en benaderbare, lokale politieke partij van Stede Broec. En daar hebben we jouw hulp bij nodig!

Doe mee!

Ben jij een enthousiaste Stede Broec’er die met beide benen in de samenleving staat en zich wil inzetten voor onze gemeente? Wil je meer weten of een keer kennismaken? Neem contact op met fractievoorzitter Joey Leeuwinga (06-46190481 of joey.leeuwinga@vvdstedebroec.nl) of een van onze andere mensen.

Ook voor de verkiezingen van 2026 zoeken wij mensen met ambitie om raadslid te worden. Meld je op tijd, zodat je kunt ontdekken wat er allemaal mogelijk is. Doe mee, denk mee en maak samen met ons het verschil in Stede Broec!