Nieuw VVD-commissielid beëdigd, team VVD compleet

Op donderdag 30 juni jl. is Rob Visser uit Bovenkarspel beëdigd als raadscommissielid namens de VVD Stede Broec. Irma Rood-de Wit en André Ruijter waren eerder al benoemd tot raadscommissielid. Daarmee is het VVD-team nu compleet. Samen met de raadsleden Mike Lezaire, Ivo Nooter en fractievoorzitter Joey Leeuwinga zijn ze actief in de gemeenteraad en raadscommissies.

“Ik ben ontzettend blij dat Rob ook aan de slag wil en mag als raadscommissielid. Rob is een echte Bovenkarspeler en heeft jaren ervaring als verkoper in de bloembollen. Een positief kritisch ingesteld mens met oog voor de rode draden. Ik wens hem heel veel succes”, aldus fractievoorzitter Joey Leeuwinga.

Team VVD compleet

Naast de drie raadsleden en drie commissieleden heeft de VVD Stede Broec nog ongeveer tien steunfractieleden. Dit zijn actieve leden zonder politieke functie die meedenken over voorstellen vanuit het college of eigen initiatieven vanuit de VVD Stede Broec. Elke laatste maandag van de maand komt het complete team VVD bijeen tijdens een fractievergadering.