Nieuwe VVD-commissieleden en raadslid beëdigd

Op maandag 9 mei jl. zijn twee raadscommissieleden beëdigd namens de VVD Stede Broec. Irma Rood-de Wit en André Ruijter gaan de komende vier jaar de drie raadsleden van de VVD ondersteunen als commissielid. Ook is Ivo Nooter geïnstalleerd als raadslid. Ivo volgt Martien Krijger op die tijdens de raadsvergadering is benoemd tot wethouder van de gemeente Stede Broec.

“Ik ben ontzettend blij dat Irma en André als raadscommissielid aan de slag willen gaan. André heeft al jaren ervaring en Irma draait sinds eind 2021 mee met de fractie. Ik wens ze heel veel succes. Ook wens ik Ivo heel veel succes met het raadswerk. Hij vervangt Martien en vormt samen met Mike Lezaire en mijzelf de VVD-fractie”, aldus fractievoorzitter Joey Leeuwinga.

Wethouder

Martien Krijger is vanaf 9 mei 2022 de nieuwe wethouder voor WMO, Jeugdzorg, Onderwijs, Werk en Inkomen namens de VVD Stede Broec. Hij vormt samen met Thijs Visser (ODS), Nico Slagter (CDA) en Ronald Wortelboer (burgemeester) het nieuwe college van Stede Broec.