Doe mee met de Stede Broec’se VVD

Wij zijn de VVD Stede Broec, dé liberale stem voor Bovenkarspel, Grootebroek en Lutjebroek. Als lokale partij met een landelijk netwerk zijn we actief in de gemeenteraad en in de drie raadscommissies van Stede Broec. We zijn voor een vangnet, maar tegen achteroverleunen. Wij zijn er voor de inwoners van Stede Broec.

Introductie

Meer weten over de VVD of denk jij al veel te weten over de VVD? Doe dan de introductietest van de VVD. Leer over de politieke en liberale waarden van de VVD. De test is hier uit te voeren.

Vrijblijvend een fractievergadering bijwonen?

En nu doorpakken, gewoon doen!

We hebben de afgelopen periode al doorgepakt op veel punten, zoals: leden, we hebben er 10 actieve leden bijgekregen in het afgelopen jaar! En ook de campagne, we hebben voor de afgelopen verkiezingen een super leuke campagne neergezet, echt gaaf om te doen!

Dit hebben we gedaan met een enthousiaste groep kandidaten. We willen natuurlijk voortbouwen op dit leuke proces. Dus heb je afgelopen verkiezingen op ons gestemd? En vind je het leuk om politiek actief te worden? Houd jij van aanpakken en meepraten? Kom dan een keer langs tijdens een fractievergadering.

Wil je een keer een fractievergadering meemaken? Stuur dan een e-mail naar info@vvdstedebroec.nl en we nemen vrijblijvend contact met je op. Liever iemand persoonlijk benaderen? Dat is altijd goed! Kijk bij onze mensen en kies iemand uit. Je kunt diegene altijd bellen of e-mailen.

Meer informatie?

Wil je meer informatie over de VVD, het liberalisme of over wat wij doen in Stede Broec? Stuur dan een e-mail naar info@vvdstedebroec.nl en we nemen vrijblijvend contact met je op. Liever iemand persoonlijk benaderen? Dat is altijd goed! Kijk bij onze mensen en kies iemand uit. Je kunt diegene altijd bellen of e-mailen.

Voor personen onder de 27 jaar is het mogelijk om voor 35 euro per jaar lid te zijn. We zijn een groeiende vereniging in Stede Broec, met veel nieuwe jonge aanwas. Met 42% meer stemmen de afgelopen verkiezingen is er een signaal afgegeven. We willen ons de komende vier jaar laten zien: doorpakken gewoon, doen!