Meedoen met de VVD?

Voor slechts € 25,- lid zijn van de VVD en meedoen? Dat kan met het VVD-introductielidmaatschap. Zo maak je kennis met de VVD en leer je of het lidmaatschap ook iets voor jou is. Het lidmaatschap stopt automatisch op 30 juni 2024, je zit nergens aan vast. Je bepaalt zelf of je daarna lid wilt blijven. Inschrijven als lid kan hier.

Lid worden en meedoen?

Voor personen onder de 27 jaar is het mogelijk om voor 35 euro per jaar lid te zijn. We zijn een groeiende vereniging in Stede Broec, met veel nieuwe jonge en enthousiaste aanwas. Met alweer meer stemmen dan de afgelopen verkiezingen is er weer een signaal afgegeven. We willen ons de komende vier jaar laten zien: we gaan samen aan de slag voor Stede Broec!

Vrijblijvend een fractievergadering bijwonen?

Samen aan de slag voor Stede Broec.

We hebben de afgelopen periode al doorgepakt op veel punten, zoals: leden, we hebben er 15 actieve leden bijgekregen in het afgelopen jaar! En ook de campagne, we hebben voor de afgelopen verkiezingen een super leuke campagne neergezet, echt gaaf om te doen!

Dit hebben we gedaan met een enthousiaste groep kandidaten. We willen natuurlijk voortbouwen op dit leuke proces. Dus heb je afgelopen verkiezingen op ons gestemd? En vind je het leuk om politiek actief te worden? Houd jij van aanpakken en meepraten? Kom dan een keer langs tijdens een fractievergadering.

Wil je een keer een fractievergadering meemaken? Stuur dan een e-mail naar info@vvdstedebroec.nl en we nemen vrijblijvend contact met je op. Liever iemand persoonlijk benaderen? Dat is altijd goed! Kijk bij onze mensen en kies iemand uit. Je kunt diegene altijd bellen of e-mailen.

Hopelijk tot gauw!

Meer informatie?

Wil je meer informatie over de VVD, het liberalisme of over wat wij doen in Stede Broec? Stuur dan een e-mail naar info@vvdstedebroec.nl en we nemen vrijblijvend contact met je op. Liever iemand persoonlijk benaderen? Dat is over dit ook altijd goed! Kijk bij onze mensen en kies iemand uit. Je kunt diegene altijd bellen of e-mailen.

VVD - Word lid!