Lokale VVD in gesprek over verkiezingsprogramma

Over negen maanden staan de gemeenteraadsverkiezingen gepland. Dit lijkt nog even te duren, maar de VVD Stede Broec is al druk bezig met de voorbereidingen. Een belangrijk item is het verkiezingsprogramma. In het verkiezingsprogramma komt te staan waar de lokale VVD voor staat en wat zij met de gemeente Stede Broec wil de komende vier jaar. De lokale VVD wil graag input ophalen bij de inwoners en ondernemers van Stede Broec.

Op donderdag 8 juli vanaf 19.00 uur houdt de VVD Stede Broec een livesessie via Facebook over het nog te maken verkiezingsprogramma. De lokale VVD houdt deze sessie om te luisteren naar inwoners en ondernemers. Ze hopen op deze manier input op te halen voor het verkiezingsprogramma voor maart 2022. Dit programma wordt de komende maanden geschreven. “Wat voor zorg moeten we bieden in Stede Broec? Hoe maken we de gemeente nog aantrekkelijker voor ondernemers? En hoe blijft het verenigingsleven vitaal? Dit zijn slechts enkele vragen die we de komende maanden aan de hand van input van leden, inwoners en ondernemers gaan beantwoorden voor ons programma”, aldus VVD-lijsttrekker Joey Leeuwinga.

Verkiezingsprogramma

Joey Leeuwinga en Mike Lezaire geven een introductie over het proces van het schrijven van het verkiezingsprogramma. Zij vragen input voor het programma bij inwoners en ondernemers via Facebook. Specifieke vragen of suggesties nemen ze mee in het verkiezingsprogramma. Uiteraard zal de lokale VVD zoveel mogelijk terugkoppelen via e-mail of telefoon.

Heb je vragen over de lokale VVD, specifieke aandachtspunten in de gemeente of een goede suggestie? Van te voren je vragen stellen kan via info@vvdstedebroec.nl of een Facebook-PB. Vragen stellen of suggesties doen live in de sessie via de opmerkingen kan uiteraard ook.

Vervolg

De livesessie was op donderdag 8 juli live te volgen via Facebook. De sessie is terug te kijken via Youtube. De VVD Stede Broec gaat met de inbreng van de kijkers aan de slag. Heb je nog punten? Laat het vooral weten via info@vvdstedebroec.nl.